So help me god.. eller nåt.

Simskola om 10 minuter.


Känner mig lite usel som inte bloggar, och alla ursäkter är slut..

Jag är bara usel helt enkelt. (Pjoltas, engelska ordet för usel, vad är det? www.pjoltas.blogg.se )


Imorgon sak jag skriva ett prov. För mitt lilla brev som kom iväg tillslut gick hem, så nu vankas det prov.

Inte vilket prov som helst, utan ett begåvningstest.

Min IQ som är "fiskmås" kommer inte glänsa vackert inne i den salen, det kan jag lova!


Mina naglar är slut. Dom har jag ätit upp. Ordet "begåvningstest" fick min aptit att endast sukta efter avgnagda naglar.. eller inte ens det egentligen, för jag spottar ut nagelbitarna lite här och där. På balkongen, i bilen, på förbigående.. överallt utom i sängen.

Jag är rädd att jag skulle tro att nagelbitarna i sängen är döda springmaskar för min kompis Annika sa att döda springmaskar ser ut som avklippta nagelbitar.. NASTY!!!

(Vill inte upplevas.)


Simskola om 5 minuter.


..begåvningstest. Herre gud.

I´m so screwed..



Kommentarer
Postat av: Malin

Men va f...n du klarade ju högskoleprovet gallant!!!! Ett begåvningstest är inte mkt svårare!! Bara logik!!!!

Det kommer gå skitbra!

2009-05-03 @ 19:06:12
URL: http://fmmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0