Vilka intriger det va "back in the days!"

Jag kände mig lite vemodig när jag vakna.

Tänkte att det måste stå en del om Martin i mina gamla dagböcker så med livet som insats klättrade jag upp i garderoben och plocka ner min "kartong".

Hittade den första dagboken..


Året är 1995, jag är tillsammans med Johne. Åh! Jag var såå kär! Johne och Martin är bästa vänner. Livet leker.

Men.

Lördagen den 10/6-95 hände ngt VÄLDIGT allvarligt på en fest.

Johne åkte moped med "Lill- Tobbe", jag och Martin är ensamma kvar i Malins lägenhet.


Citat:

"Jag sitter på en stol med mina ben i Martins knä och när jag skulle rätta till mina strumpor så tog han tag i mina händer. Just då kommer Johne och Lill- Tobbe tillbaka!"

(Ve och fasa! Ångesten var total! Hihi)

Men tro inte att det var det värsta, dom stormiga intrigerna fortsätter..  ;)


Citat:

"När vi kom fram till festen kändes det som att det bara va pundare där. Jag ville gå tillbaka. Martin sa att han kunde följa med. Men när vi kom tillbaka så la han armen om mig. Vi satte oss i Malins säng och kollade på TV. Då böjde han sig fram och pussade mig på munnen. Jag skulle precis säga nåt men han avbröt mig och sa "det var ju bara en puss". Då såg vi Johne, han var riktigt förbannad!"

(Mmm.. så kan det gå..)

Och med det var kära Herr Almberg orsaken till mitt och Johnes allra första kärleksbråk. Fast vi redde ju ut det hela.. alla tre uppenbarligen. Kanske över några folk öl och ett LITET paket Röda Prins.)




  
Här har vi den allra första "Golan"!
(Martin fick en blixt genom sitt tel nummer..)

PS. Kortet är faktiskt lånat från Rogers Facebook sida.. hope u don´t mind!
(Jag redigerade det lite också..)

                                                                            
                                                                         

 
                                

Kommentarer
Postat av: Pjoltas

hm..får fixa fram några rikskuponger och..julfrimärken.

Är du med då i tävlingen?

(69) <--kanelbulle eller en sexställning inom parentes..

.

http://pjoltas.blogg.se

2009-02-19 @ 12:39:17
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Daniel

Alla dessa minnen tar ingen ifrån dej!



Han ser så glad och fin ut. Fortsätt minnas honom med glädje. Han har det bra nu.

2009-02-19 @ 12:52:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt för att jag svarar i detta inlägget!!



sv: Jo så måste det verkligen vara. En klasskompis saknade flugor vid avföringen. Avföring är väl ett fint ord? Jag kan inte snacka mitt vulgära språk här offentligt ;) Frågade dock den riktiga läraren om jag fick rama in den och hänga upp i matsalen. Men han svarade "Njaaa, den håller inte riktigt klassen!"



Han var för fin för min underbara målning!

2009-02-19 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0