En härlig Lördag!

I Lördags hade jag och Johnny den första barnlediga utgången tillsammans sedan i somras!
Välförtjänat måste jag säga.
Nu råkade det ju vara alla hjärtans dag, men vi hade gått ut iallafall kan jag lova.


Först blev det fördrinkar hemma hos mig och Johnny, (kan ju tillägga att vi tillbringade denna Lördag kväll med Maria och Jojje. Jag och Maria är kollegor.)



Ja.. vi kunde inte bestämma oss för vilka drinkar vi skulle göra, så det blev lite av varje..
Pina Colada= säkert kort.
Bloody Mary.. smakade Bloody Hell! Jag kunde inte få i mig min, men Svampen (Maria) svepte snabbt som satan. Hon kan det där hon.
Sen en choklad historia med bl.a. Tequila i. 
Och till sist en shot bestående av Galliano, Amarulla och Xanté. Mums! (Jag är galen i shots!)
Vi hann med en drink till.. tror det va en Gin & Tonic.. fast det kanske var senare. Det är lite luddigt efter den där Tequila drinken..



..Pendeln in till City..



.. Jojjes förargelseväckande kisspaus.. på Centralstationen.



Framme på Fridays!
Väntade på bord en stund, men det gjorde inget.. Schkåll!



..sen kom maten.. GI dieten var bortsupen förlänge sen. Mmmm!!!

     

Alko milkshake! Vilken brilljant ide!!!!



Ingen orka ngn efterrätt. Vi va heeelt propp fulla. 
Det blev en promenad till gamla stan i stället. Husen där inne har stått där ett tag..



Vi tog en Vodka Lime på en mysig liten pub/krog, sen bestämde vi oss för att åka hem och spela spel.
Jag skulle va as flashig och göra en "frozen strawberry daiquiri".. det gick inge bra.. Jag sprängde hela mixen och hade jordgubbar och rom i hela köket.. haha, ganska komiskt faktiskt. 
(Alla överlevde utom mixen, må den vila i frid.)



Vi intog Tequila på traditionellt vis, tätt följd av en Irish Coffie och diverse groggar.
Kvällen fortsatte med kortspel som... shit jag minns inte vem som vann..
En mycket trevlig kväll!
Nu ska jag till jobbet. Ciao.



 

Kommentarer
Postat av: Daniel

OJOJOJOJ gött!

Ta mej med på paaaarty next time!

2009-02-17 @ 10:02:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0