Herre Gud!!!

Det finns en ung man här i landet som det är MYCKET synd om.

Han heter Michael Lehman. (Ni får fantisera dit två prickar över hans "e" i Michael, det ska tydligen va det)


Michael är det synd om för han har ett bekymmer.

Nej, det är inte svultna människor världen över, inte heller är det att AIDS skördar miljontals med offer och lämnar barn föräldralösa och utsatta. Det är inte krig eller naturkatastrofer. Inte den globala uppvärmningen eller andra miljöfaror heller.


Nej, Michaels stora våndor ligger i att Kronprinsessan Victoria har valt en simpel gymägare från Ockelbo till sin man. En simpel gymägare!!! Kan ni tänka er?!

Victoria borde enligt Michael ha valt plikten framför kärleken och valt en europeisk prins till sin äkta hälft. (En europeisk prins?! Hahahaha!!!)

Michael säger till Aftonbladet att " Alla människor är faktiskt inte lika mycket värda. Inte enligt min mening".

Tack vare Daniel kommer nu "Monarkin urvattnas och utjämna skillnaderna i samhället".

..ska nog tillägga att Michael Lehman är med i "Förenade Monarkister".


Herregud.


Det är så löjligt att man kan smälla av.

Stackars, STACKARS Michael och hans kompisar som är så inskränkta och trångsynta att dom på allvar tror att man är en "finare" människa om man är så kallad "blåblodig".

Det är så låååångt bak i tiden att man undrar om han på allvar är lite "retarded".


"En man av folket".. På riktigt?! Dom skojar inte..

Herre Gud.


Jag tycker att det är lite kul med en Kung och Drottning.
Lite sagoväsen över det hela. En turistmagnet liksom.. och tradition.

Men det här som Michael med flera håller på med tycker jag är att dra det liiite för långt.


 

Kung Carl Gustav. En nobel man med blått blod.

En riktig höghet och ståtlig som få!



Kommentarer
Postat av: ylva

Det är väl regenten som är viktig inte vem denne är gift med. Å kungen valde ju en kvinna av folket, det gick ju bra. Ja stackars lilla Michael(a) som blev lite upprörd nu.

2009-02-27 @ 19:38:04
Postat av: Pjoltas

Michael Lehman verkar vara en skön kille. Jag funderar på att bilda en "Jorden är platt"-klubb. Ska nog bjuda in han då...

.

http://pjoltas.blogg.se

2009-02-28 @ 10:28:33
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: virpi

Mmmm....vilken tur att det finns folk som orkar

bli upprörda på sådana här allvarliga saker!

(Not)

Men det här är ju kanonreklam för deras lilla klubb.(Ironi)

Suck......



2009-02-28 @ 18:16:50
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Annaa

ANNA HJÄRTA BOKREAN!!!



Den enda bok jag tänkte köpa var sju sorters kakor för att jag inte jar den än och jag vill vill vill ha den!! Men den hittade jag inte ;)

2009-03-01 @ 10:18:49
URL: http://annamupp.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0