Hjääälp!

Jag behöver verkligen hjälp! Och det värsta är att jag kan nog inte få någon..

Jag ska skriva ett brev till en skola som jag söker till i höst. Jag ska presentera mitt tidigare yrkesliv och sedan motivera mitt val att studera till det jag söker till..
Och allt står still..

Fast en ljusglimt fick jag igår när mitt arbetsbetyg kom från min chef, hör på den här:
"Annelie har med sina personliga egenskaper alltid en förmåga att lösa ev problem och se möjligheter. Hon har tagit ett stort organisatoriskt ansvar i arbetsgruppen på ett mycket föredömligt sätt.
Jag är helt övertygad om att Annelie kommer att bli en stor tillgång i sitt framtida yrkesval"

Härligt va?! Det stod en massa mer i samma anda! (Oiii!)

Nu ska jag kämpa vidare.. klockan är 04,56 piiiiiip! och jag kommer aldrig få en god natts sömn igen (ever!) om inte det här förb****ade brevet blir klart..



En till bild från min dag som (super) modell



 


Kommentarer
Postat av: Annican

Använd fomuleringar som: "mina vänner beskriver mig som...", ifall du känner dig skrytsam. Håll en röd tråd. Använd korrekt språk, var inte för vardaglig och inte för personlig, utan lagom. Skriv inte att "det är mig folk kommer till om de vill prata" utan att du har lätt för att jobba med människor, om du förstår... Ring om du behöver mer!

2009-04-08 @ 10:50:43
Postat av: Edde

Håller med Annica... Annars är jag bara mest imponerad av bilden... ;-)



Fan, man kanske skulle använt ett proffs till körkortsbilden... (Finns inte så många andra bilder på mig som jag bryr mig om!) :-)



Men, men... Slutresultatet skulle nog ändå se ut som "mig", så vem bryr sig! :-)

2009-04-09 @ 14:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0