BF!!!

Åh!


Underbara tid!


..Vi har "BF" här hemma, (Barn Fritt alltså) och det är såå underbart!

I 5 dagar är den lilla bastarden i Vemdalen med farmor och farfar.. Herregud vilken lyx.


Idag shoppade jag loss på systemet, det blev en himla massa alkohol. Kändes som förr i tiden när det inte var Ica Maxi man stressa till efter jobbet varje dag.

Och middagen (Cesar sallad med tamari rostade pumpkärnor) intogs på balkongen i vårsolen med en flaska Chardonnay. Mmm.

(Förr i tiden hade salladen varit nudlar och Chardonnay flaskan Liebfraumilch.. men ändå.)


Imorgon är vi bjudna på GI middag hos Tommy & Therese, och på lördag vankas det uteserveringsöl innanför tullarna och sedan middag hos vänner igen. Vi MÅSTE passa på!

På söndag blir det bio.. nu får man masa sig till salongerna när Ipred gubbarna flåsar en i hasorna.. hihi


Egentligen borde jag inte sitta här och skriva till er. Jag har ett ansökningsbrev som måste skrivas till imorgon.

Fan vad det är svårt att "promota" sig själv utan att låta "skrytig"!


Nej, nu måste jag kika igenom bloglovin, vill veta vad som hänt dom senaste dagarna.

Ni som bloggar: Ses i era bloggar.

Therese: Vi ses imorgon.

Edde: Snart kommer jag, så städa. Fan.. jag kanske kommer imorgon! Jag är ju barnfri och ledig!

Malin: Hörde ditt meddelande imorse, men det spelar ingen roll, för jag var hemma och sov. ;)

Ylva: Vi måste ta en kaffe snart. Jag vill veta mer om.. ja du vet.

Daniel Fagerholm: Snart fyller jag år, och eftersom jag inte fick dig i julklapp så.. *censur*

Jocke: ......   = jag som dissar dig tillbaka.  ;)

Alla andra: Lämna lite kommentarer så jag vet vilka ni är!!!


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Jag är Pjoltas. Stressa inte ihjäl er bara. Själv så skulle jag vilja skicka mig själv till Vemdalen för det behöver städas här hemma...men det funkar visst inte så här =)

2009-04-02 @ 20:53:50
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Edvin

Du vet väl att jag inte öppnar dörren när det står nån å ringer på... :-)



Snuten ringde på en gång förut, men jag öppnar inte! :-) Fick reda på i efterhand att det hade brunnit i sopnedkastet, så dom undrade säkert om jag sett nått... Men dom var objudna så dörren förblev stängd! :-)

2009-04-02 @ 21:43:41
Postat av: Malin

Puss puus, man måste ju ta en chans........ Man vet ju aldrig när du e ute o ränner på kvällarna!!!

Men du ska bara veta att mina armar e en meter längre nu tack vare tunga kassar o låååång väg att gå från bussen ;-)

2009-04-02 @ 23:05:40
URL: http://fmmattsson.blogg.se/
Postat av: Anna Nordin

sv: hon på cafét sa att man får säga det nu i alla fall. Jag har sagt negerboll hela tiden ändå :) Känner ganska många mörkhyade som säger det också. De är också uppväxta med det.

2009-04-03 @ 08:55:18
URL: http://annamupp.se.nu
Postat av: Daniel

Kommer när du fyller år med mej inlindad!



Oj terassöl! OJOJOJ jag måste ta efter dej å göra de me! Låt ölen smaka!

2009-04-03 @ 11:51:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Edde

Fan Annelie... Jag kom just på en sak... Jag är så van att inte släppa in nån hos mig, men nu kom jag på att jag har ju aldrig blivit inbjuden hem till dig!!!

Tror nog du varit hemma hos mig flera gånger än vad jag har varit hos dig!!!

Så ärligt talat så kan du nog inte klaga, inte fören jag varit hemma hos dig en bra massa gånger! :-)

Tror nog att det är min tur att hota med att komma över till dig när du inte vet när!!! :-)



Moahahaha.....

2009-04-05 @ 02:47:17
Postat av: Annican

Mig har du bara varit hos en gång sis. EN GÅNG! 8*

Du borde ge sommarn en chans. Jag har aldrig sett röken av en fästing och det är ljust hela natten! Myggen går att ordna, för i norrland ordnas saker, precis som med snöröjning. Och jag bor precis vid havet, fiskmåsarna har kommit tillbaka nu efter vintern. Det är så härligt! Du har aldrig varit på vår stuga va? DÅ har du VERKLIGEN missat nåt. Det finns få saker som slår det. Kom till midsommar? :D

2009-04-07 @ 12:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0