Stay positive!

Min Jantefria dag är över! Det var ganska kul att vara lite ödmjuk och förstående en dag.. och därför bestämde jag mig för ett annat experiment.

Imorgon ska jag vara såå positiv! Jag ska inte säga "nej" EN enda gång!

(Har i detta nu vridit skärmen så att Johnny inte ser den.. han skulle ju definitivt ta tillfället i akt.  ...åh! Kom igen! Era snuskhumrar!!! Jag tänkte på tvätt, disk och dagishämtning!)

För att göra det hela lite svårare, jag måste bete mig positivt också. Säga "Ja! Vilken bra idé!!" och fullkomligt stråla ut glädje och entusiasmen, vad det än gäller.

Wish me luck!


PS. Meja inte ner en endaste människa, jycke eller stolpe! Och nu är vinterdäcken på plats!


Kommentarer
Postat av: Emmii

ahah det ska jag ta o uttnyttja ^^ ;)

Postat av: Annican

100 spänn å att du inte klarar dig till lunch! Mohahaha

2008-11-22 @ 23:02:59
Postat av: Camilla E

Vad synd att jag missade denna dag!

2008-11-24 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0