Ingen vila, ingen ro...

Jag skyller på juletider.. det är därför som min uppdatering är så usel..

Trodde jag skulle hinna med att besöka släkten, fira jul och jobba samtidigt.. men det är verkligen knappt!
I helgen jobba jag dygnet runt, jag gör det en gång i månaden. Börjar 10.00 på Lördag morgon, slutar 15.00 på Söndag eftermiddag.
Och nu ska vi packa oss iväg med ett lass julklappar ner till Vingåker och fira lite mera jul..
(imorgon och tre dagar frammåt väntar mer arbete.. suck!)

Nu måste jag skynda mig.. Mr Fucker å jag hittar ALDRIG rätt när vi är ute på vägarna.. och i somras upptäckte vi att alla vägar bär till Norrköping, oavsett om det är slutdestination eller ej. Den enda gången vi hamna rätt va när vi skulle till Kolmården. (Av naturliga skäl..)

Dessutom ska jag packa ner ett gäng filtar och matsäck. Blir vi stående i skogarna till Katrineholm kan  bara Gud hjälpa oss.. och han å jag är ju inte riktigt bästa polare som ni vet.
Förövrigt så har vi bytt generator på G:a Bettan.. och batteri. Fast känner jag Bettan så har hon inte spelat alla kort ännu..

Puss i ljumsken!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

LYCKA TILL!!!!!!!! hihi

2008-12-29 @ 09:55:03
URL: http://fmmattsson.blogg.se/
Postat av: Emmii

Jag säger bara: LYCKA TILL ^^ ni får väll ringa om ni behöver hjälp haha

Postat av: Daniel

Jag tror på gamla säkra Bettan!

2008-12-29 @ 21:46:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Therese

Nu tycker jag de e dags att uppdatera här...;) Va rätt längesen nu,du kan ju inte göra oss fans besvikna...;) PUSS PÅ DIG!!!

2009-01-02 @ 18:13:43
Postat av: ylva

Nu kan du inte skylla på juletider längre. Det var ju faktiskt förra året. Kom igen å blogga lite nu =)

2009-01-02 @ 18:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0