Håll alla tummar å tår nu för f***n!!!

Jag var så nervös för begåvningstestet imorgon att jag gick in på mensas hemsida och körde ett "test"  IQ test..
Resultatet:
107- bättre än 58 % av befolkningen sa dom. För att i nästa mening säga att chansen att bli medlem i mensa var liten.
 Humpf!

Fast jag lever på hoppet just nu. Så länge jag är preeeeecis lite vassare än snittet hoppas jag på att det räcker för att gå vidare till intervjun. (Fast det va fan på håret!!)

Håll tummarna för mig och Gamla Bettan imorgon!
(Gamla Bettan går till dom sälla jaktmarkerna om jag inte kommer in på skolan i höst.. för då ska jag trösta mig med en ny bil. Den ska heta Rrrrandy, för Scnyggve var upptaget.)



Jag hatar verkligen sånna här tester!
Men visst kan man vara klok utan att vara smart?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ooj, det var ju kryss och streck också. Tusan också, då vart det ju svårt!

2009-05-03 @ 22:43:12
Postat av: Annican

D!

2009-05-03 @ 22:43:52
Postat av: Malin

meeeen vad var svaret då?????? Jag vill ha dit C tror jag, men jag e inte heller så smart då....

2009-05-03 @ 23:24:02
URL: http://fmmattsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Eller du förresten jag ångrade mig...... jag låg på 122, så så korkad som jag trodde jag var, var jag tydligen inte!! Hihi..... Lycka till imorrn det kommer gå skiiitbra!

KRAM

2009-05-03 @ 23:49:43
URL: http://fmmattsson.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

D va?!

Hoppas du inte kommer in...en bil dom heter Rrrandy slår väl allt. Eller?

2009-05-04 @ 21:13:24
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: monica

Hej Annelie.

Hur gick det för dig?

Kram Monica

2009-05-05 @ 16:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0