..like u even care..

Äntligen lite ledigt!


Förra veckan var verkligen HEMSK vad gäller fullproppat schema!


Måndag - Jobba mellan 07 & 15. Åka direkt från jobbet och hämta Nea, äta mellis och sedan iväg till hennes dans. Hemma strax efter 18 och då var det middagsdax.

Tisdag - Jobba mellan 07 & 15. Cellprov kl. 15,30. Och rutinkontroll med Nea hos skolsyster 16,00, (det är tur att Bettan är snabb och avstånden korta!)

Hemma vid 17, middags lagning m.m.

Onsdag - Jobba mellan 07 & 15. Köra som en galning och hämta Nea, käka en frukt och dundra iväg till stallet för hennes första ridlektion som börja kl. 16,00.

Kul att damma av lite kunskaper och föra dom vidare till en ny liten ridtjej!

Åkte från stallet 17,30.. raka vägen till Mc Donalds. Orkade verkligen inte laga mat idag..

Vi åkte till Drive in, köpte mat och åt den i bilen på parkeringen. Tänkte att det inte är riktigt snällt mot övriga matgäster att komma in och lukta hästbajs/ ammoniak. Och om vi åkte hem så skulle vi va tvungna att duscha innan vi åt.. så det blev parkeringen!

Torsdag- Jobba mellan 07 & 15. Träffa läkaren (pillren ni vet) kl. 16,00 och sedan handla och åka hem och laga mat bla. Same, same...

Fredag - LEDIG! Hade inget inbokat på heeela dagen! Tog det lugnt på morgonen. Åkte till Therese och drack en kaffe, sedan gick vi och köpte baddräkter till våra döttrar som börjar på simskola på Söndag.

Käka lunch i centrum och sedan åkte jag och hämta Linnea tidigt, ca 13,30.

Vi åkte till leksaksaffären och köpte en present till hennes kompis Molly som skulle ha kalas på Lördagen. Hem och hade filmkväll hela familjen, resten av kvällen.

Lördag -  Lugn förmiddag. Gjorde i ordning Nea för kalas och åkte till jobbet.

Jobba mellan 14,45 & 21,45.

Söndag -  Jobba mellan 07 & 15. Åkte och köpte en Wii remote, nunchuk och spelet Madagaskar 2. Kände för att överraska min Lovely family. Sedan spelade vi hela kvällen!


Och nu.

Nu är jag ledig i TVÅ dagar!

..sen jobbar jag i två dar..

Men sen är jag ledig igen!

 

Kommentarer
Postat av: Malin

hehehe o ingen träning blev de idag heller.... ;-)

Det verkat inte som att jag ska bli kvitt denna attans förkylning... jobbat med dunder huvudvärk i 5 dagar!! Tror och inbillar mig att de e bihålorna!

2009-03-09 @ 12:41:36
URL: http://fmmattsson.blogg.se/
Postat av: Daniel

ojoj what a week!

Nu ska du njuta av dina 2 dar! Gör nåt skooooj!!

2009-03-09 @ 13:48:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0