Utan rubrik

Jag lever.. tror jag iaf.


Det gör inte Michael Jackson dock.

Tråkigt, verkligen.. men det är nog det enda jag tänker säga om den saken.


Ok, jag har lite dåligt samvete. Inte för att det "verkligen" är tråkigt att Michael har kastat in handduken, men för att jag inte bloggar mer.

(Sorry Eeed!!)

Men jag har haft så mycket för mig, solen skiner, det har varit midsommar, jag är nervös inför antagningsbeskedet, har jobbat MASSOR och mina naglar behövde lite omvårdnad.


Jag skäms nästan över att lägga in det här inlägget, det är verkligen skittråkigt!


Nu drar jag ner till Nynäs och käkar glass.


So long!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Må han vila ifrid!



Pass på att njut du av sommaren å värmen, den e ju så kort. Man hinner nog blogga sen, jag gör det bara på jobbet! ;)

2009-06-26 @ 09:48:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Edde

Hurru Bob....



Jag förlåter dig! ;-)

Jag kan faktiskt förstå att man vill va ute när vädret är som det är och att man inte vill sitta inne vid datorn... (Som jag gör!) :-)



Ha en bra sommar och blogga mycket när det regnar istället så förlåter jag dig! ;-)



/Eeed...

2009-06-26 @ 18:00:31
Postat av: Monica

Älskade Annelie.

Du ska inte skämmas! Alla gör vi så gott vi kan.

Lägg ner det där med dåligt samvete och blogga lite istället. men gör det när du har tid och är utvilad. Då har du säkert jättemycket roligt nerskrivet för oss att läsa. Jag menar inte att det du nu skrivit nu var tråkigt eller så, men skönt att höra att åtminstone du lever och kan njuta av en glass.

Kör hårt och sköt om dig och de dina.

Kramar Monica

2009-06-26 @ 22:22:40
Postat av: Monica

Hemskt med Michael Jackson!!!!

Hörde det på radion på väg hem nu ikväll.

Vad var det som hände med honom?

Usch. Monica

2009-06-26 @ 22:24:03
Postat av: Pjoltas

Åka pendeltåååg!!

Kul att du finns lite på the cyber highway!

=)

*http://pjoltas.blogg.se*

2009-06-27 @ 21:35:42
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: virpi

Vi ses till hösten igen! Jag bloggar nästa ingenting nu heller!

Alldeles för fint väder och roliga saker som händer på sommaren.

Krraaam

2009-07-06 @ 00:26:42
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Edde

Hurru... Det regnar... Hint hint. :-)

2009-07-07 @ 09:09:34
Postat av: Edde

Nu tror jag dig inte längre. Jag tror du har gått å dött... :-(

Jag ska spela din namne "Bob Marley" i ditt minne... Eller kanske "Bob hund"?

2009-07-25 @ 15:10:02
Postat av: Bajsugglan

Nej det är inte tråkigt! inlägget alltså! inlagd gurka däremot, det är tråkigt! haha

2009-08-04 @ 18:48:19
URL: http://bajsugglan.blogspot.com
Postat av: nathalie maria b,s barn

kan du inte skriva litte det e kull att lässa dina bloggar. syns nongång

2009-09-07 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0