Rock n fucking rolla!!!

Gud vad jag ÄLSKAR Guy Ritchies filmer!!!


Efter att ha sett ett av hans verk så vill jag flytta till England, röka hela tiden, spela poker i en källare, äga nåt konstigt totalt ocoolt vapen, köra en gammal skruttbil, och va en gangster wannabe.


Skulle sparka in en dörr (som antagligen misslyckas och slutar med en bruten fot, helt i stil med Guy Ritchie regi) skicka in min "gorilla" som smäller lite på offret och sen skulle jag säga:

- It´s a nice jacket u got there (tänk väääldigt brittisk dialekt)

Sen tänder jag en cigg jätte sexigt och blåser ut röken i hans ansikte (såklart)

- Mr Twofoot want his money, u little fuck..

Min "gorilla" flinar och visar sina bruna trasiga gaddar.

- Listen, if u fucking tell me, where the fuck the fucking money is, maybe, you dont get to be pigfood just this fucking day..

Offret:

- Brick Top got the money... or maybe Axe- Harry, och Bacon.. or was is OneTwo? Shit, I dont know whos got the money!! I svear!

Jag drar ett bloss som filmas i närbild och säger sedan:

- Wrong fucking answer you little shit..

Sen slänger jag ciggen på hans golv, trampar på den och säger på vägen ut (till gorillan):

-Tony.. do something terrible.


Jag kan se hans filmer hur många gånger som helst!

Just nu så hör jag soundtracket till "Rocknrolla" hela tiden. Kommer på mig själv med att säga repliker högt och skrattar åt scener som återspelas i mitt huvud. Så jävla bra filmer!

Har ni inte sett "Lock stock and two smoking barrels", "Snatch" och "Rocknrolla", se dom!

Trailer:


Kommentarer
Postat av: AnnaaHonDen

Haha jo jag menar det.. Hon får kommentarer om de där jävla pälsarna hela tiden och sen köper hon en ny och bloggar om den också för att provocera..



Madde är min sambo sen 3 år tillbaka ;) Jo jag pluggar på gymnasiet :)

2009-01-19 @ 12:07:01
URL: http://annamupp.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag kommer me till England!

2009-01-20 @ 01:14:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: virpi

Jag är så kass på att kolla film...har inte ro....

men jag har i mina yngre dar sett Grease typ 50gng!

haha

2009-01-20 @ 11:06:11
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem har inte sett dom? :D

2009-01-23 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0