Home alone- 2 weeks!

Imorgon åker Johnny till USA. Han ska åka skidor i Aspen i två veckor. 
..Mr Fucker..

Håller på att skriva en önskelista då dom stannar i New York några dagar, hihi.

Vi har haft avskedsmiddag här hemma. Tre byttor med Ben & Jerrys.
Nea städade sitt rum i rekord fart när hon hörde att det var glass till middag!

Nu mår alla illa.. men att må illa av Brownie glass och kakdeg är värt det!

Sov gott!

PS. Imorgon lägger jag upp inlägget som jag skrev i Fredags.. men som av givna skäl fick vänta. DS.

    
   

 

Kommentarer
Postat av: Sun block 20

ahhh lucky you!!!Hemma ensam i 2 veckor!!!



//Erica i Singapore

2009-01-28 @ 06:44:53
URL: http://www.sunblock20.blogspot.com
Postat av: Camilla

Det är imorgon nu.... Jag väntar på inlägget. ;)



Säg inte att jag måste vänta tills ikväll.

2009-01-28 @ 08:02:14
Postat av: Anonym

Gööött!!!

Vad skall musen göra när katten är borta?

Haha (skoja)

//Kram

2009-01-28 @ 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0