Har jag rånat Glassbilen?


Mina vänner tjatar om att jag ska blogga om när jag råna glassbilen..

Öh?! Tänker ni nu.. men vi tar det hela från början.


Jag är heelt galen i glass. En bytta Ben&Jerrys, och jag ligger i soffan och stönar som ett crackhead. Helt galet gott!

Så har det alltid varit.

Varje gång mitt hjärta krossades kom tjejerna med glass, och med tårar rinnandes ner för kinderna och glass sprutandes ur munnen i mina försök att klaga kom livsgnistan sakta tillbaka.. Det var en regel.


Så nu kommer vi till glassbilen..

Den rånade glassbilen..


Jag har självklart aldrig rånat en glassbil.

Hur har det ryktet kommit till?

Förutom att jag kan liknas vid Gollum om jag har en ½ liter "halfbaked" gömd i frysen, men rånat en glassbil?!

Herregud.


Det var inte jag.

Faktum är att jag har ingen aning om vem det va heller.

Jag vet inte ens hur det kommer sig att jag satt på en grusväg med Nicke en midsommarafton och käka mängder av rånad glass åter med tårar i ögonen och hela himlen på mina axlar.

Det hela är lite av ett mysterium..  


Kanske Tomten skickade glassen till mig, när han såg hur jag satt där på vägen med blommor i håret och mascara rinnandes ner för kinderna..


Ja, nu får Tomten skulden.

För Annelie är faktiskt ingen glassbilsrånare.


..eller? (Mohaha!)


   
My Prrrecious!!!
               



Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Tusen tack för ditt stöd i din kommenter! det hjälper alltid! Tack! Sköt om dig!

2009-01-23 @ 12:33:37
Postat av: Anonym

Det där hjälpte ju mycket... Jag har faktiskt aldrig fått höra hela historien!...Och jag är ändå din lillasyster!

Nicke är väl inte den jag tror att det är? ...Eller? Du måste berätta!

2009-01-23 @ 17:33:38
Postat av: Emmii

öm, vad handlade det där om =P`?

2009-01-23 @ 19:31:11
Postat av: virpi

Det går faktiskt rykten enda ner hit till Gbg om den galna stockholmstjejen som råna en glassbil...

Dom stackars chaufförenrna svamlar om detta varje gng...

//Kram

2009-01-24 @ 19:49:42
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mr Fucker gilar också glass........han är känd som glassgubben sen han va med mig och grabbarna i utlandet.......

2009-01-25 @ 03:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0