Gosan å jag!

Nu när Johnny är borta så får jag verkligen mycket tid med Nea.

Efter alla tråkigheter som varit så värker det i hela bröstkorgen bara jag ser på henne.
Hon är det viktigaste, värdefullaste och mest underbara jag kan tänka mig!!
Det är nästan smärtsamt hur mycket jag känner för henne!

Ikväll efter kalaset ska vi titta på film från när hon är liten, hon älskar det.

En skön Söndag.

(Jag ska ju inte blogga på helgerna.. men jag kunde inte låta bli.)





Älskar den här låten! Den ska finnas på Neas skiva som jag gör till henne.

Kommentarer
Postat av: Therese

Så underbar!!! Tröttnar aldrig!!!

2009-02-02 @ 09:33:22
Postat av: Annican

Gud så fint! Ännu en låt jag kan sjunga på ert bröllop? ;)

2009-02-02 @ 19:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0