Tänk att jag är såå saknad!

..vilket gläder trots ständigt taskigt samvete..


Ok, det här har hänt sedan sist:


Jag har jobbat, sett Bin Laden i på cykel i en rondell i Farsta, bokat in en ute kväll, bytt till sommardäck på bilen, handlat på Ica Maski ca fyra gånger, skrivit mitt dumma brev till skolan, skickat iväg det dumma brevet till skolan, fått hela näsan full med bodylotion på Rusta, trösta Nea som tror hon ska dö hela tiden, storstädat, varit med Nea på simskola ridskola och dans, äntligen tagit ner julgardinerna, slutat ladda ner filmer, fått en ny bilstereo, blivit kallad till prov, bokat en tandläkartid, firat påsk, skrattat åt Eeed (Edvin), fikat med Camilla, fikat med Therese, blivit attackerad av en lastbil, köpt en ny mobil, jagat skor till Nea, fikat med Maria och Sara, köpt bullar till gubbarna på pappas jobb, lagat mat, varit i Farsta med Therese, tänkt på Martin, njutit av våren, sörjt att min laptop paja, men blev glad när MR Fucker fixa den igen, haft av en nagel, läst ut en bok, ätit glass, bokat frissan, fyndat i gamla lador och nu kommer jag försent till jobbet..


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: virpi

Ah!!! Äntligen en uppdatering!!

Du har gjort det man brukar kalla......

VARDAGSLIV.

(Kände mig klok nu.hehe)



Ang Nea....köp Pernilla Stalfelts barnbok.:)

Hon skriver helt underbart om döden,bajs,kärlek hudfärger mm.

Hjälpte mina barn iaf när deras mormor gick bort.:)

Ha en skön helg!

Här i GBG skiner solen o det är varmt!

Kram

2009-04-24 @ 16:37:10
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Annican

Luktade lotionen gott?

2009-04-25 @ 00:28:30
Postat av: Eeed

Och vad har vi lärt oss av detta Bob?



Jo, nämligen: "skriv oftare"!!! (Att det ska va så jävla svårt att förstå?!?!?! Hahahaha...) ;-)

2009-04-26 @ 10:34:58
Postat av: Pjoltas

Härligt! Äntligen tillbaka!

Tänk att du har gjort PRECIS samma grejjer som jag har gjort..förutom att det var Anton Körberg jag såg i en rondell i Farsta.

Ang: Bok till Nea. Köp Pekbibeln

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9129665329

Kanske världens bästa bok!

2009-04-26 @ 11:22:40
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte prova att skicka ett meddelande med en felaktigt kod.

2009-04-26 @ 12:09:13
Postat av: Camilla

Du har ju hunnit med massor men 2 saker saknas!?!



Varför har du inte ätit jordgubbar ännu?

(tur att jag har gett Nea jordgubbar i alla fall)



Varför har du inte tagit årets första dopp i rudan?



Förklaring krävs!!! ;)



Skönt att se att du börjar bli aktiv igen i alla fall. :)

2009-04-29 @ 18:44:31
Postat av: monica

Låter som om du har mer än fullt upp!!!!

2009-04-29 @ 23:09:00
Postat av: Eeed

Om du gör som Pjoltas säger och köper henne bibeln så måste du lova mig att även berätta för henne att allt som står där är skitsnack!!!

2009-04-30 @ 09:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0