www.danielfagerholm.webblogg.se

Åh gud.  Jag är kär..

Som tur är så gillar han killar.. annars hade jag nog blivit en stalker efter världens bästa bloggare. (Synd med tanke på la familia!)

Han heter Daniel. Han tvingar alla krogar han besöker att spela låten Kesäkissa, bastar varje Fredag, tackar aldrig nej till en flarra vitt, pillar sig i näsan, avgudar mormor Adele och han är alldeles.. alldeles underbar!

Jag har ALDRIG tillhört tjejerna som skriker efter popidoler, filmstjärnor eller modeller. Aldrig. Tills nu. Daniel. Din lilla finne, och gay såklart! Och alldeles underbar..


Egentligen vill jag inte tipsa om honom. Jag vill inbilla mig att han bara e min.. en rosa liten hemlighet som bara jag vet om.. min egna.
Men jag inser ju att det vore förfärligt fel att gömma en sån skatt..


Daniel.. I release you.


Kommentarer
Postat av: SANAZ

hehehehe roligt inlägg :)

2008-11-13 @ 23:13:57
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: Emmi

nja, helt fel såg han ju inteu t att vara :P

2008-11-14 @ 13:14:17
URL: http://www.nogg.se/xxvampirexx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0