Rätt bra på att säga "ja"..

(Kl. 08,00)

-Mamma, får jag ta mitt godis från igår?

- Neejjooo! Ja! Visst får du det älskling! Själv tänkte jag äta frukost, vill du också ha det?

- Ja, men först vill jag äta lite godis.

- Ja det vill du ja.. eh.. men skinkmacka och oboy är ju jätte gott! Ska jag göra det till dig? Jag kan ställa det på en bricka, och tända ljus och sjung...

- Nä, det behövs inte, jag äter godis. Får jag det?

- ...Ja. (Colgatesmile)


Så börja "inte säga nej dagen".

Men tyvärr fortsatte den inte i samma anda.. jag verkar vara en rätt så positiv person.. för det är verkligen inte ofta jag säger "nej". Det här var inte alls svårt! Så här i efterhand så skulle det nog ha varit en större utmaning om Johnny vetat om det..


Thats it!


Kommentarer
Postat av: Emmii

haha nästan så man ångrar att man inte ringde och sa till johnny ^^ xD

Postat av: Anonym

Määäh, du skulle ju fetförlora i parlamentet.

2008-11-23 @ 21:23:50
Postat av: Annelie

..antar det!

2008-11-24 @ 07:55:56
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0