over and out for tonight!

Jag sitter här vid min lilla guldklimp (laptopen) och känner mig helt blank.. tyvärr!

Alla tankar bara snurrar runt i ett kaos (som vanligt tänker ni kanske nu... men det här är värre..). Jag vet inte vad jag ska skriva..

Jag ser ju på statistiken att det finns en liten (antagligen lika sjuk som jag) skara människor som faktiskt läser min blogg... så pressen ökar. Jag vill leverera.


Men det är söndag. Vilodagen. Jag är ingen troende kristen. Men jag betalar kyrkoskatt så det borde ge mig rätten att få ut någonting ur det hela.. så nu kasserar jag ut en vilodag.

Amen.


Kommentarer
Postat av: Emmi

haha så du påstår att jag är sjuk :O xP kan inte förstå att du också gör det, har nämligen flera som påstår det haha xD

2008-11-09 @ 22:07:03
URL: http://www.nogg.se/xxvampirexx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0