Farsdag!

Vaknade kl 07,15 av att Nea dundrade in och skrek att vi måste gå upp och fira pappa eftersom det är farsdag!!!!!
Raggla upp och visste inte riktigt var jag var eller varför jag var där jag var..
Satte på kaffe, gav Nea inslagningspapper, gjorde mackor och raggla in till Johnny med allt ihop...

Nea fick fria händer och köpte paketen alldeles själv. Jag la mig inte i ett dugg.
(Ok, jag försökte byta apan mot Jens Lapidus senaste "Aldrig fucka upp", men blev ruskigt nedröstad.)

Bilderna får tala för sig själva..

Frukost brickan              

Nea visste från starten av presentjakten att det var ett gosdjur Johnny skulle få.. att hon fastnade för apan är ingen slump..
Den hade ju en likadan navel som "pappa"!!!

     


Kommentarer
Postat av: Annican

Hon är ju för härlig! Och fingret i naveln! hahaha Saknar er!

2008-11-09 @ 11:05:40
Postat av: Emmi

Haha sööt hon är haha ^^ faan sakanr er.....

2008-11-09 @ 19:59:32
Postat av: Emmi

ja nu är min blogg klar, håller på o försöker göra en på en annan sida, emn orkade inte vänta med att ge ut adressen haha lär ta tid ahha xP

2008-11-09 @ 20:18:39
URL: http://www.nogg.se/xxvampirexx
Postat av: Malin

Gooooa ungar!!!! Ska bli kul att se vad Vilma o Axel väljer till sin far om nåt år........

2008-11-09 @ 22:12:00
URL: http://fmmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0