Spyor och julpyssel

Nea är magsjuk.. hela natten spydde hon.

Det sluta med att alla tre somna i vardagsrummet, jag och Nea i den stora soffan, och Johnny i den mindre..

Jag vakna och kände att jag åldrats en sådär 80 år på 7 timmar..

Sminket från igår hade flyttat ner en våning och låg utsmetat nere på kinderna. Håret, fullt av mousse och spray såg ut som ett skatbo och jag hade fortfarande kläder på mig. Dessutom måste jag ha stelopererats under natten.

Kollade mot Johnnys håll, där låg han, Mr Fucker, och kramade sin apa han fick i farsdag present. Iklädd boxershorts, "Singha" T- shirt från Thailand och såklart: strumpor!
Kände mig varm i bröstet och tänkte att han är nog ingen Mr sexy för tillfället.. men han e min!


Nea vakna och va törstig.. såklart. Jag tvinga i henne en vätskeersättning och fick en Flashback från kryssningen.

(Jag och Annelie R. intryckta på en hytt toalett, med varsin dubbel vätskeersättning, jag tror att jag stod i duschen för att få plats.. Annelie R hade apelsinsmak, jag svartvinbär.. Mr Gnällträskets gnälliga röst..)

- Jag vill ha vanligt vatten! (tillbaka till verkligheten!)

- Drick upp den här så får du Coca Cola om en stund..
(det fick alltid jag när jag var magsjuk)


Nu sitter hon och tittar på Lasse-Majas detektivbyrå, och jag sitter här!

Mr Fucker gick till jobbet, och när han kommer kl. 13,30 går jag. Då slipper vi vabba!

Tur att vi kan jobba om varandra när det krisar!


Jag lova lite julpyntsbilder, här kommer dom!


Juleköket!


Uggis hörna! (Uggi är familjens svarta får.. hon sitter där på sin gunga..)


Lägger upp Neas kalender oxå, som jag hade sån ångest över, men nu är den klar!
       

Datarummet!


Och Neas söta adventsljusstake!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så tjusigt fint!

Hoppas hon mår bättre nu och inte spyr idag!

2008-12-04 @ 17:12:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Emmii

fiint ^^

Postat av: Annican

Men vad fint bord (och stolar) i köket! Dom har jag inte sett!

2008-12-05 @ 15:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0