Jo, jag tackar!

Känner ni till Westboro Baptist Church? Hahaha (jag skrattar så fort jag tänker på dom!)

Dom hatar iaf homosexuella.

Ni har säkert hört lite eller sett dom, med sina stora plagat där det står bl.a.

"God hates the world", "God hates fags" och "God hates America".


Nu kommer det roliga.. dom hatar även Sverige.

"God hates Sweden!" "Thanks God for all dead swedes!" HAHAHA!!! Vilket skämt!

Dom har en liten sekt i Kansas med ca 100 medlemmar & 80% av dom är släkt med varandra..

Helt sinnes!

Dom vandrar runt på gatorna och sprider Guds ord som tydligen är att han hatar homosexuella och svenskar.. losers.


Vissa blir oerhört provocerade av dessa sjuka varelser, men bli inte det. Jag känner att det värsta vi kan göra är att bekräfta dom genom att ta deras åsikter på allvar. Dom kan inte ha alla hästar hemma, så tyck synd om dom!

Eller gör det enda vettiga i denna situation, skratta av hela erat hjärta!



Som sagt, alla har inte samma humor...

Kommentarer
Postat av: virpi

Visst är sekten finfin?

Dom tycker våran prinsessa Madeleine är en hora för hon hade en klänning som var alldeles för uringad på nobelfesten!Jaja.

//Virpi

2008-12-16 @ 20:20:27
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Edvin

http://www.youtube.com/watch?v=msOJm4GqVI8



Den här skickade jag till dig för ett år sen på facebook, den tycker jag är rolig eftersom han pratar om Sverige! :-)

2008-12-17 @ 12:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0