Hjärnsläpp.. tyvärr!

Nu har jag kommit in i en period av blogg torka..

Eller egentligen har det ingenting med bloggen att göra.. jag bara blir lite virrig rent allmänt då och då.

Det är som att jag får en idé, sen bara försvinner den och ersätts av en annan, innan jag hinner fatta vad som hände själv. Nu blev det rörigt.. fast det är just det jag menar! Jag är heeelt snurrig!

I morse när jag vakna så visste jag att vi skulle på julbord med jobbet ikväll, ändå står jag 3 timmar senare och handlar pepparkaksdeg och saffran för jag skulle hem och Lucia baka. Sen kom jag hem och fick panik för att jag skulle på julbord och glömde påsen med deg och saffran i bilen.. (tillsammans med returpapper och dagens sopor, som jag tog med mig ut i bilen på morgonen för att slänga på vägen..)


Jag tror att vi är inne lite på det som jag tog upp i ett tidigare inlägg.. att det är för stort ansvar för vissa av oss att inneha en hjärna.. Jag tror att anledningen till att jag har kommit på det är för att det stod på en lapp som mina hjärnceller lämna på vägen ut..


Herregud.. jag vet inte själv vad det är jag sitter och skriver om jag ska va ärlig..

Överge mig inte kära läsare.. jag är inget utan er!!!

Jag är bara överarbetad, övertrött och överskattad.


Kram så länge..


Kommentarer
Postat av: Annican

Ibland...?

2008-12-03 @ 23:14:54
Postat av: Annelie

..screw you.. ;)

2008-12-03 @ 23:15:53
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: virpi

Ibland så får man så bra idéer om vad man skall skriva och tänker ..Det här måste jag komma ihåg!

Gör man det ...nepp.

Kanske läge att önska sig en diktafon i julklapp?

//Virpi

2008-12-04 @ 17:55:23
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0