Hej Herr Lönnmördare?

Det har hänt något med mig sedan nummerpresentatören på telefonerna kom in i mitt liv.
Jag har nämligen blivit smått paranoid..


Om det ringer någon från "okänt nummer" så vågar jag knappt svara.

Det är verkligen jättekonstigt.. för jag har inga dödsfiender direkt, och om jag hade det.. vad kan dom göra via en telefon?

Det måste se jättefånigt ut, när jag plockar upp den ringande luren och fickan och sedan stirrar på displayen och försöker klura ut vem det kan va.. som om jag inte får reda på det när jag väl svarar!!
(Hur dum är man egentligen?)


Och kom igen nu era små prinskorvar.. jag vet att 99% av er är precis lika dana. Mmm.. jag har nog sett hur andra står på perrongen och stirrar på den tjutande luren, och ser så där skrämda och förvirrade ut som jag brukar känna mig.

Sedan när luren tystnar är det som om man vaknar ur koman och ringer upp det okända numret.. för man måste ju veta vem det va!
..eller hur?  ;)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Äh man ska inte behöva svara åt okända

Har oxå nojor med okänt nummer - du e inte ensam ;)

2008-12-19 @ 21:37:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: virpi

Oj,så har jag aldrig tänkt....

kanske ngt nytt att bli nojig över..mmmmm

Grejer att noja sig över kan aldrig bli för få!haha

//Virpi

2008-12-20 @ 09:33:44
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Annican

Du svarar ju inte ens när norrland ringer!

2008-12-21 @ 23:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0