En stilla bön

Gud vad jag inte vill bli sjuk.. inte nu..

Jag vill partaja än en gång på båten med "brudarna".


Om det finns en gud.. vem det än är, Allah, Shiva, Oden, Buddah, Gud, Tomten.. anyone.. Jag lovar att bli snäll, jag ska rädda fler maskar, jag ska betala räkningarna i tid, le mot främlingar, gå till bankomaten åt uteliggarna, höja mitt bidrag till Amnesty, röda korset och SOS barnbyar, (jag kan gå med i Greenpeace!), Jag ska äta mina ärtor, ringa mamma oftare, komma ihåg födelsedagar, sluta reta Nea, ha mer sex, dra ner på kaffet, inte tjuvröka, bädda sängen varje dag, lämna företräde på övergångsställena, sluta svära, träna oftare, äta mer fisk..
Jag gör vad som helst! bara jag slipper den jävla, sorry, den satans (får man säga "satans"?) maginfluensan..


PLEASE!!!

..eller Amen.


Kommentarer
Postat av: virpi

Jag ber med dig och skickar all kraft jag kan.Halleluija.//Virpi

2008-12-05 @ 15:12:44
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Annican

Proppa i dig C-vitamin, motionera med måtta (ta inte ut dig) drick vatten i mängder, ta fulla dosen Kan Jang och ett glas rödvin, för du får ju inte äta gröna järtor för pappa!

2008-12-05 @ 15:33:49
Postat av: Anonym

att definiera det som ej kan definieras är svårt...



valet av namn för vårt universum är vårt eget val att välja.



tag därför det namn på gudarna som passar dig bäst, universum, guden å gudinnan är mitt eget/häxornas val iaf.

2008-12-07 @ 15:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0