3 sekunders regeln..

Johnny upplyste mig nyss om en regel som råder. Den regeln lyder så här:

"Man får inte skratta högt åt sin egna skämt i mer än 3 sekunder."


Vad är det för dum regel? Jag tycker ju att jag har världens roligaste humor!! Då MÅSTE jag skratta! Och som jag skrattar!! Jag kan stå dubbelvikt med benen i kors och kämpa för att få luft för att jag nyss va så jävla rolig! Jag tycker att jag är HELKUL!


Och Johnny står bredvid och flinar och klockar.. "vad pinsam du e, sluta garva nu, allvarligt.."


Senast skratta jag åt mig och Therese. Vi ska investera i två walkie-talkies kom vi på.

Eftersom vi bara bor ngn kilometer ifrån varandra så är det ju perfekt!

"Alpha Whiskey to Tango Foxtrot, over" (AW till TF)

"Tango Foxtrot to Alpha Whiskey, roger, the eagle is landing, over" (sexakt pågår)

"roger, Tango Foxtrot, sorry, over and out"

Detta tyckte jag va hysteriskt roligt, jag skratta mig hes och Johnny skaka på huvet..

"tre sekunder baby, tre sekunder.."


Vet ni att Mr Fucker är chef? Jo, man kan ju inte riktigt tro det, men det är sant. Han är nämligen en jävel på att laga mat. Han är kökschef. Skulle ni vilja ha Johnny som chef?

Ni vet låten "Min julskinka har rymt", den sjunger Johnny på jobbet. Fast han har gjort om den lite. Han sjunger "mitt hårfäste har rymt, hur kan allt hår bara försvinna?" och sen skrattar han, (i mer än tre sekunder) för han sjunger ju om en av kockarna. Som han är chef åt..   ;)

Herregud.


Hans värsta ret är faktiskt dom klassiska. Han kan lägga av en riktig brakare på balkongen och sen gapa över nejden:

- Men Annelie!!! Herregud! Åh fy vad den luktar!! Vad har du ätit? Skäms du inte?!!


Jo jag skäms, jag vill bara dö, men jag skrattar. Jag har liksom inget val. Det bubblar upp i mig, av nervositet, skam och beundran. Hur vågar han?! Den elake lille kocken.. och det är ingen ide att hämnas.. för då blir det bara värre! (Läs "det blir bara värre" inlägget från 5:e november) Det har jag minsann lärt mig. Han har makterna på sin sida, det har inte jag..


Nu ska jag iväg på glöggfest! Här ska skålas och knapras skållade mandlar. Det blir Taxi hem.


Kram på er! Och Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Annican

ramlar av stolen

2008-12-12 @ 22:03:51
Postat av: Anonym

Mr Fucker chef.....Ha ha ha ha ha han kan ju varken raka sig eller spela badminton men ok... mat kan han laga.....knappt ;) But I love him

2008-12-13 @ 02:40:44
Postat av: Emmii

haha DAMN ni är ju faan helt jäävla sjuka, jag vet ej om jag vågar komam o hälssa på längre xD

Postat av: virpi

Har du sett reklamen för adressändring?

Där killen sitter o rapar o fiser?

Är det din man?

Kram Virpi

2008-12-14 @ 09:59:58
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0