Bio dags!

Jaha.. då var det Lördag.


Idag vankas det bio med 3D glajjer på.

Vi ska se Monsters VS Aliens.

..spännande.


Jag hade hellre sett Wolverine, Änglar och demoner eller Startrek.. men nu går ju inte det med en 6 åring i släptåg, så det är bara att gilla läget och njuta av lite animerat!


Johnny kom hem från en konferens igår.

Där lärde han sig att skratta när han blir arg. Han babbla på om att något ämne frigörs i kroppen som är 4 ggr starkare än morfin och att man blir lugn och harmonisk (och glad) av det, så om man blir arg ska man skratta lite innan man säger något.. så blir det kanske inget bråk av ilskan alltså.


Jag väntar ju med spänning på att se honom testa denna teori i praktiken.

Den lilla mallgrodan..

Funderar på att trigga igång 6 års monstret och sedan sätta dom i samma rum, borde nog rigga kameran där inne också, hihi.

Då får vi se vem som skrattar bäst! Mohahahaha!





Kommentarer
Postat av: Daniel

E me på film, tar me chipsen!

2009-05-09 @ 16:20:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Mäh, det där gör ni ju jämnt!

Först blir ni sura på varann över en smågrej tills rösterna höjs och ni hajjar till och asgarvar båda två för ni är så fåniga! Åh vad jag avundas er för det!

2009-05-09 @ 19:54:48
Postat av: annican

Men varför försvinner mitt namn titt som tätt? Mystiskt!

2009-05-10 @ 15:26:01
Postat av: Anonym

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar. Tiden läker inte alla sår!



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-05-11 @ 08:43:13
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: Pjoltas

Gör det! Gör det! Gahahaa!

=)

2009-05-11 @ 10:05:25
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Edde

Hörru, det är lördag igen... harklar lite bara



;-)

2009-05-16 @ 14:17:15
Postat av: virpi

Märker att min bloggtorka har "smittat" som en löpeld o hamnat hos dig oxo.

Vi får ta igen detta när hösten kommer.:)

Kram Virpi

2009-05-17 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0