Omvänt cannabis och lyckopiller?



Igår var jag hos läkaren. Jag tänkte kolla om jag kunde få lite piller som tar bort söt suget.

Men det fick jag inte..

(Dumma, dumma doktor.)

Han sa att jag kunde få terapi om jag ville, hur ska det tolkas?

Men jag tänkte att det kan ju inte skada, så nu ska jag till en hjärnskrynklare.

Mr Fucker skratta så han tjöt.. såklart.


Faktum är att först tänkte läkaren ge mig piller, han sa att det fanns ett som var väldigt effektivt mot sötsug, men att det var ganska allvarliga bieffekter på det, (?!)

Dom hade tagit substansen som är i cannabis (hasch) den som gör att man blir så hungrig (flumhungrig) och sen hade dom manipulerat den så att det funkade tvärtom, alltså "anti-flumhungrig",  men sedan såg han att den visst var indragen och mumlade ngt jag inte hörde och lutade sig tillbaka med knäppta händer över magen och sa:

- jaha damen, då var vi på ruta ett igen!


Jag satt med uppspärrade ögon och undrade om den här verkligen gick att lita på..


Sen surfa han runt på google och läste om olika metoder och slutligen in på FASS igen och sa att det finns ett antidepressivt läkemedel som gör att man inte blir hungrig alls, men sen sa han att det sista jag verkade behöva var antideppresiva preparat.
Sedan satt han tyst en stund och tittade på mig bara.

Jag började tänka på Edward och våren och fullkomligt strålade av dyrkan och kärlek och ungefär då föreslog han terapi.

Så nu blir det så. (..spännande!)


TREVLIG HELG!



Kommentarer
Postat av: ylva

Cooolt......hoppas det hjälper. Annars får du gå min väg,då slutar sötsuget oxå.

2009-03-06 @ 18:04:13
Postat av: virpi

Va?! Vad spännande....annars finns det fina

piller att köpa på nätet.....med risk för överaktivitet bara.Haha

Ha en skön fredag!!

Kraaamm Virpi

2009-03-06 @ 18:57:13
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: virpi

Wenworth....lika snygg som din brandman?????

Ja...han du plåta när det brann...

haha

Kraaam

2009-03-06 @ 19:41:24
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Edvin

Om det är någon jag kan tänka mig som absolut INTE behöver antidepressiva preparat så är det du... Om jag inte missat en sida av dig som du håller väldigt hemlig.?.?.?. :-)



Kom att tänka på den natten som du å jag lovade varandra att vara vakna hela natten men du somnade innan midnatt... Måste va typ 17 år sen! :-)

Vi hade ett "knacksystem, vi skulle knacka våra meddelanden på väggen istället för att prata??? Typ morsekod som bara vi förstod... Men du pallade inte och somnade...

Jag ler varje gång jag tänker på det i varje fall... :-)



Så mina minnesbilder av dig passar inte samman med några antidepressiva preparatkrävande medel...



Så håll dig borta från det... Sötsug är bara nyttigt! :-) Ät en choklad istället! :-)

2009-03-06 @ 20:13:42
Postat av: Pjoltas

Terapi är en bra grej. Terapi har hjälpt mig med min schizofreni. Min med! ..och min! Fast mig har det inte hjälpt.

.

Jag håller med!

Va?

Terapi.

Jaha, det är bra!

2009-03-07 @ 12:52:56
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Annican

Terapi är bra för det mesta. Alla har minst en sida som skulle må bra av det. Jag har min dåliga självkänsla (bl.a.) som lätt går ut över andra. Det har jag kollat upp, och finns massor av små cirklar för unga tjejer som vill få nya perpektiv. Kickass!

2009-03-07 @ 18:39:05
Postat av: Fagel

Mint sägs ju ta bort sösuget...

2009-03-08 @ 13:22:21
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: M i c k a

jag kanske är dum i huvudet på riktigt men de där pillrena såg goda ut. :P

2009-03-11 @ 20:10:44
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0