Goa galna arma finne!



I förrgår mötte jag min kääära väninna Camilla Söderlund på Ica Maxi.

Hon hoppa fram vid chipshyllan med prinsessbakelser och cola light i armarna.


Det är något sjukt med oss två. För vi KAN INTE hålla ett normalt samtal med varandra. Innan vi vet ordet av så skrattar vi så vi håller på att kissa på oss, låtsas att vi placerar ut brandbomber i chips hyllan och ber personalen eskortera ut en av oss.

Det är allt annat än normalt tyvärr, och säkert en tragisk syn för oskyldigt utsatta åskådare.


Milla och jag har känt varandra sedan vi var 5 år.

Vi har varit "bästisar" i över 20 år och det spelar ingen roll hur länge det går mellan träffarna, när vi väl ses så känns det som om "det var igår"..


Mitt i allt skratt säger hon:

- Vi fick ta bort en häst idag. Benet bara hängde på den så här (hon sträcker ut ena armen och dinglar med den, eller så dansar hon robotdansen, jag har svårt att avgöra vad..)


Jag börjar skratta, hysteriskt nästan, fast hästen är död, och det är hemskt.

Men det är det som är så skönt med vänner. Milla vet vilka delar i hela historien som lockade fram detta anfall, så jag behöver inte ursäkta mig. Fast det gör jag naturligtvis i alla fall. Mellan skratten.


Sen pratar vi om hennes tomt i Uppsala. Där hon ska bygga hus och stall.

Jag fråga hur det gick däruppe, hur långt dom kommit och så.

Jo då, dom hade fällt en massa träd för att röja för grunden, men så visade det sig att det var grannens tomt dom röjde på.. ops!

Så hon var på "noll" igen.


Det värsta med våra möten är att när vi väl skiljs åt så bara PANG! ..befinner man sig i verkligheten igen. Fast med ett flin som går från öra till öra som man förstår ser hel sjukt ut där man går bland lök och bananer och självscannar varor.

I huvet är jag ju fortfarande en maskerad terrorist som vill grilla i chipshyllan, lägga mig ner och simulera ett astma anfall eftersom Milla luktar hästbajs och hålla sjuka tal på hennes begravning.
(Hon är säker på att hon kommer dö på flyget till Norrland om en vecka).


Goa galna finne!


I LOVE U!

Tillslut vill jag bara säga:

EAT ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att det finns fler som jag och Lovisa!

Jag satt på bussen till Skärholmen en gång, och fnissade åt flamset man bara inte kunde missa i sätet bakom. När dom klev av upptäckte jag att dom inte var en dag äldre än fjorton! ;D



Kommer hon om en vecka! Bastard, då ska Saga operera bort halsmandlarna...

2009-03-02 @ 19:28:47
Postat av: virpi

Haha,det låter störthärligt!

Jag blir lika halvgalen med min barndomsvän....

Tänk vad skönt att man kan ge varandra en sån positiv energi.

Har haft flera inlägg på g om våran råa humor men vågar inte publisera ngt ifall det missuppfattas.:)

Kram Virpi

2009-03-02 @ 23:17:42
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Fagel

Hej hej,



Nu är jag på sätt och vis tillbaka. Ska försöka uppdatera lite igen. Passar på nu när jag är sjuk om inte annat. öpö



Tack för att du varit sidan trogen. :)

2009-03-03 @ 12:53:52
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: Daniel

Galet roligt!

Finnar vi gillar! ;)

2009-03-03 @ 14:12:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0