Jisses vad pantat!

Jag har sedan en tid följt Katrin (f.d. Schulmans) blogg.
Och just nu känner jag mig som musen i den där sagan om musen som räddar en sjuk/skadad orm.. och så fort ormen är frisk och stark nog så äter den upp den lilla musen.
Innan musen dör så hinner den be ormen om nåd och säger: "snälla ät mig inte!! Jag rädda ju ditt liv!"
och ormen svarar: "Ja det gjorde du, men jag är fortfarande en orm!"  ..Slurp!


Katrin ger sig in i debatten om gässen i Ungern. Katrins lilla hjärna gör sitt bästa för att ragga läsare till sin blogg och hon anstränger sig hårt för att behålla dom hon har.

NOT!


Tänk att det finns så korkade människor.. visst är det lite synd om henne?



Direkt kopierat:


ALLA BLIR PLOCKADE

onsdag 4 februari 19,45

Jag ser på nyheterna. Problematiken idag ligger i Polen och Ungern. Där plockar de levande fåglar på fjädrar. Jag exponeras för rappa bilder från hur detta ser ut i praktiken. En babushka sitter på en pall. Hon har sina ben brett isär och mellan dem håller hon nån typ av gås som hon sliter i fort fort fort. Hon håller gåsen på ett vulgärt sätt i halsen. Strypgrepp kan man säga.

Min spontana jämförelse går till vaxning. När den där gåsen blir plockad på sina fjädrar har den samma uppsyn som jag har när jag blir vaxad. Gåsen blir av med sina fjädrar jag blir av med mitt hår. Gåsen blir hållen i strypgrepp under sin behandling. Jag önskar att jag blev hållen i strypgrepp. När gåsen är färdigplockad har den hög puls. Kameran zomas in på hans hjärta som ordagrant sitter i halsgropen och pulserar. Exakt som jag känner mig efter en vaxning. Den enda skillnaden är att gåsens fjädrar kommer till nytta. Mitt hår kommer inte till nytta. Alls.  

Bra tycker jag att svenska folket får sig en tankeställare och kanske har lite mer förståelse för att jag börjat med laserbehandling av mitt hår. 


                     Ja.. vad ska vi säga?

Kommentarer
Postat av: Annican

Arma människa! Hon vill nog provocera, eller kan man verkligen vara så dum?

2009-02-05 @ 19:35:13
Postat av: Annelie

Ja du siss.. även om hon provocerar bara för provocerandeds skull så går hon lite långt här..

2009-02-05 @ 20:22:43
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Snacka om att hon gör bort sig själv...

2009-02-05 @ 20:45:19
Postat av: Fagel

Hej hej,



Tack för att du tittade in på min blogg. Jag tror jag är benägen att hålla med dig om att den här människan bara är ute för att provocera men, det måste ändå vara något fel i hjärnan på en människa som njuter av att uppröra och skapa debatt bara genom att vara spydig, fräck och jävligt elak.



Seriöst? Vad är det för sorts uppmärksamhet? Det är ungefär som en 4 åring som inte får uppmärksamhet vilket resulterar i att han nyps, slänger saker och skriker. He he. Ju mer man tänker på det dessto mer stämmer det faktiskt på Katrin Zynm...Zmyzz.. Zynmo... Äsch... Skiter i det...

2009-02-06 @ 07:10:57
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: Tess

Hahaha ja förlåt att jag skrattar men jag tycker att hon är underhållande på något konstigt vis eller så är det bara för att man känner sej så smart när hon sätter igång.. Ja frågan är om hon verkligen ÄR dum... på RIKTIGT?!

Tackar för att jag råkade hitta din blogg på Pljoltas... kikar nog in fler gånger :)

2009-02-06 @ 09:05:39
URL: http://www.mellanskitochrosor.se
Postat av: Edvin

Vilket jävla pucko.



Om jag träffar henne på riktigt så lovar jag att hålla henne i strypgrepp och sen rycka ut vart enda hårstrå hon har för hand, sen ska jag fylla hennes kudde med hennes hår och ska vi så om hon gillar det lika mycket då!



Jag är köttätare, jag har inget emot skinnmöbler eller pälskläder. Men jag kräver dock att djuren ska va döda innan man utsätter dom för detta!!!

Visst kan vi använda djur till våran fördel men inte om vi alla blir djurplågare!!!



Detta pucko har nog aldrig lidit i hela sitt liv... Men det blir det ändring på om vi träffas! :-)

2009-02-06 @ 10:49:36
Postat av: virpi

?????????????????

Är hon från denna planet?

//Virpi

2009-02-15 @ 22:37:31
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0