Ops!



..Jag har gjort en dum, dum grej..

Jag åt upp Johnnys mjölk choklad.

??? Tänker ni nu, men till saken hör att vi ska ha bjuda några vänner på middag imorgon.

Mr Fucker är kock. Han vill bestämma vad det ska bjudas på.

Annelie är kontroll freak. Jag vill också bestämma.

Jag bestämde förrätten, han bestämde varmrätten, men vid desserten sa det stopp.

Ingen gav sig, så det blir två desserter.. fast nu blir det alltså bara en.

För jag åt upp hans huvudingrediens igår när jag kolla på Desperate housewifes..


Egentligen var det inte meningen. Jag tänkte att jag tar några "radder", det kan ju inte spela någon roll.

Sen ångra jag mig, när det var försent alltså, och gömde resterna i Aftonbladet.

Men han hitta dom när han satte sig ner med en kopp kaffe på morgonen och skulle läsa tidningen..


Lovade att köpa en ny.. men sen orkade jag inte riktigt ta mig för det.. och vid det laget hade jag och Nea käkat upp resten av kakan i bilen på väg till stallet och nu.. ja, nu ligger jag väldigt illa till..


Gulp! (Sådär ni vet i Kalle tidningar, då säger dom "gulp" när dom ligger risigt till.)


Trevlig Valborg!


Kommentarer
Postat av: monica

Pinsam historia!

Kan se både dig och Jonny framför mig.

2009-04-29 @ 23:12:22
Postat av: Eeed

Och det är ju jättesvårt att åka till typ statoil för att ersätta chokladkakan??? :-)

Om det var min hade jag tvingat dig åka för länge sen... Kanske är tur att du hittat en toffelhjälte! Hahaha...

2009-04-30 @ 19:03:56
Postat av: Pjoltas

När blev 200 gram choklad lite? Vad hände med Pjoltas? När jag var liten spydde jag efter 2 trippelnötter...åh! Jag är dyr!!!!

2009-04-30 @ 20:57:51
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

VART ÄR DU? FRUST...FRUST::SPOTT::FRÄS

2009-05-02 @ 00:22:00
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0