Malins test!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 20, rad 4 - vad står där?

"inspiration, och ett anförande som är utarbetat med tanke på mot-"

(Trååkig bok va?!)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Äsch, 10 cm till Mr Fucker..

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Rent hus


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

Gissar på kvart i nio.. typ. (Svar: 20,16)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Tv:n.. fast vem sitter där egentligen?

Mr irriterande Fucker knappar för kung och fosterland på sitt tangentbord också.. störande.


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Det va när jag parkerade bilen efter jobbet..

Nej! Vi satt och mös på balkongen ju!! Mmm..


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Malins ( http://www.purpelangel.blogg.se/ ) restips om ön Tinos (Apollo)


8. Vad har du på dig?

Pyjamasbyxor och en långärmad tröja.. mysiga "puff" strumpor och smink.


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Noop.

10. När skrattade du senast?

Jag skratta heela dan eftersom jag hade äran att arbeta med Fru Rudpung.

Hihi

Mest skratta jag åt att hennes man fick dra ut en tampong ur röven på deras hund eftersom denne ätit en sådan. Hahahahaha!

"Plopp" !!! Hahahaha!


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Ett tidningsställ med Lantliv, Drömhem och Allt om mat.

Två tavlor av Nea.

Två svarta anslagstavlor från Granit i olika storlekar (på dom sitter det lite dollar, visitkort till frissan, en gammal flygbiljett, 11% off kort från Macys, ett gammalt liftkort, en teckning av Nea.. eller fyra och mitt headset.)

Uggi har en gren här inne också.. och den hänger där och dinglar.

Jag har en svartvit förstoring på mig och Nea också. En tavla alltså. STOR!


12. Har du sett något konstigt på sistone?

Fan vad jag önskar att jag kunde skriva att jag sett Fru Rudpungs hund med en uppäten tampong i röven! Snöret som hänger där och sen "plopp"! Hahahaha!

..men tyvärr.


13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Jag undrar vem som är intresserad av denna meningslösa fakta om mig..


14. Vilken var den senaste film du såg?

Yesman.. fast jag somna i vanlig ordning.


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

En Snickers.. jag är assugen på en Snickers.


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jaha.. vad skulle det va då? Jag är lite rädd för clowner, har fobi för frukt i yoghurt, och har alltid solglasögonen uppochner när jag har dom på huvudet. (Då gör det inte ont bakom örona).


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Ingen frukt i yoghurt.. aldrig! Inte i en endaste.

18. Tycker du om att dansa?

Verkligen inte.

Inte längre.

Jo, fast bara till rave.. och det är så pinsamt så det säger jag inte.

19. George Bush?

Nej, Annelie.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Vill inte ha fler egna barn. Så det har jag inte ens spekulerat i..


22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Verkligen! Jag äger ju lite träskmarker i Bangladesh och funderar på att bygga ett motell där.

Håller på och förhandlar lite kring det.. Mmm, vi får se.


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Jasså? Nu passar det minsann.. ja men kom in då!
.

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Dom fyra som känner sig manade.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Lika fin som jag trodde e du!

2009-04-06 @ 14:50:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Pjoltas

Bra fråga den där nr 19? Tror faktiskt jag fick den på min uppskriving till körkortet!

=)

http://pjoltas.blogg.se

2009-04-06 @ 22:55:54
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Annican

1. Semi-: halv-.



2.En radda med svarta dokumentsamlare i bokhyllan.



3. CSI



4. kvart över 12 kanske? (=12:18)



5. P3



6. Jag gick ut till brevlådan igår, och förbi förrådet för att hämta bruna bönor i frysboxen.



7. Mailen. Och Konfirmationspresent.



8. Jeans, vit tunika och rosa linne under + rosa strumpor! Jag har hellugg nu förresten!



9. Hemska mardrömmar om spöken och inbrott! :s



10. När jag läste om ditt senaste skratt!



11. En jäkla massa kraffs! Närmast en tavellist med en stor miniräknare och svart litet block etc. på. En vajer med klämmor där det hänger diverse kort och pizzamenyer och bling bling. En dammig vit vägghylla med pennställ och klocka och sånt på. En telefon. 2 tavlor som Saga har målat. En till tavellist med förstoring på Saga med jätteglasögon och fulsöt grimas! (väldigt lik mig där! ;) )

På andra sidan rummer är det bara en jättetavla med svartvita klippor och sånt, och ett svart trådgardin (eller vad det nu heter).



12. Nä jag sitter ju bara inne framför datorn och skriver uppsats...



13. Roligt tidsfördriv!



14. The Spirit. Skitfilm om jag får säga mitt.



15. Mitt hus, och pimpa det precis som jag vill ha det! Kanske en våning till? Och en biiiil! Och en racerbåt! Och resor. Och kläder. ojojoj!



16. Du vet ju redan allt!



17. Fri tillgång till pengar i vård och omsorg. (Min fokus just nu!)



18. Oja! Önskar bara jag kunde. Är ju lika hopplös som en tondöv är å sjunga.



19. Obama!



20-21. Vet inte.



22. Ja, vid rätt omständigheter.



23. Jag citerar: "Jasså? Nu passar det minsann.. ja men kom in då!"

2009-04-07 @ 12:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0