Satans snö!!!

Idag kom den första snön. IDAG!
Kunde den inte ha väntat en enda dag till?!

Det är nämligen så, att just idag skulle jag byta till vinterdäcken. Så nu måste jag ut i trafiken med sommardäck..
Pappa som har mina vinterdäck, bor ute på Dalarö. Alla som är från trakten vet hur Dalarövägen är.. Slingerkrokig landsväg där alla kör som galningar. Dessutom bor pappa 1,5 km rakt ut i skogen.. Tror ni dom saltar/grusar på skogsvägar? Satan.

Och ni som inte följde rådet att ta semester från Jante, och sitter och tänker att jag får skylla mig själv.. Jag förlåter er. Idag är jag ju Jantefri!


Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Vad ska du hitta på idag då? Kram :D

2008-11-22 @ 12:12:39
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Emmi

Ush inte härligt.... men du klarade ju dej ^^ man ska tänka possitivt ^^ xD

Postat av: Annican

Vad duktig du är!

2008-11-22 @ 23:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0