Onsdag, Torsdag

I förrgår var jag hjälte när fjortiskillarna inte klara att dyka ner 3.5 m. Dom hade tappat en klocka, så den låg där på botten och väntade på sin räddare.. gissa vem det var?

Graciös som en flodhäst dök jag ner mot bottnen, hjärtat banka, det tryckte i öronen, men jag tog den! (Ok, det krävdes två försök och glajjerna killen hade runt skallen ville jag ha också..) Men jag tog den. The hero- Annelie.

Malin såg ngt mer på bottnen när killarna struttat iväg och tyckte att jag skulle simma ner och hämta den också, men efter att ha varit där nere 2 ggr var jag rätt säker på att det var en bajskorv.. så jag ville inte.


Och idag var jag i Farsta Centrum med Sara på jobbet. Vi leta party kläder till alla stundande julbord och vår kryssning om en vecka (Daniel, vi ska inte ha sex med fyllon bakom gardinerna.. för din skull. Lovar!)

Då när vi precis bestämt oss för att det var dags för en latte och gena över torget började det låta konstigt och folk bara vällde ut genom alla öppningar. Det såg jätteroligt ut. Tydligen brann det.. fast dom kallade det "tillbud". Tänkte att det kan ju betyda vad fan som helst och en bråkdels sekund övervägde jag om jag skulle skrika "BOMB!" Men sen kom jag på att alla dessa tusentals människor har sina bilar på samma parkering som jag. Sara tänkte samma sak. Så vi sprang.

Kaoset var ett faktum när jag lämnade parkeringen bakom mig, (lite skadeglad..) Mohaha!


Förövrigt är jag fortfarande småkär i Daniel.. jag önskar mig Daniel i julklapp. Han kan sitta på min säng och va gullig. Då kan jag smeta ner honom med mascara när jag är ledsen, kasta honom i väggen när jag är arg och gosa när jag är glad. Som en teddybjörn.. fast en "Daniel".

Jag önskar mig en GPS också. Men Daniel står först.


Kommentarer
Postat av: Annican

Varför lutade ni er inte ut från fönstren och skrek BOMB när ni väl var ute? Det hade väl ändå varit nått det?





Men du vet väl att varje gång man går vilse upptäcker man nått nytt! Shit vad du kommer bli lräd nu när du har tagit lappen...

2008-11-21 @ 21:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0