MSN med fjortis syrran!

Jag trodde att jag skulle hinna skriva innan gymet.. men det gör jag inte! Ska möta Therese där om 30 minuter..
Därför lägger jag upp en MSN chat med min lillasyster istället.. bara för att reta henne.


Jag:
Måste lägga mig snart... annars ligger jag snart med fejjat på laptopen och dreglar på tangentbordet...

Em: Du har Mumin sagt ngt mer om mej och mitt liv, vill gärna höra. (Mumin=mamma)

Jag: Noop!  eller.. ha ha, kanske!

Em: Så det enda hon har sagt är att hon hittat prince i min gitarrväska?

Jag: Typ, & att du färgat håret svart.. men hon erkände att det va snyggt..

Em: haha YEY!

Jag: Ja... och att du inte rider så mkt längre... Vadårå? Finns det mer?

Em: Förhoppningsvis hörde hon inte mitt och Poffes bråk i går angående en "kompis" haha Han kom på mej med att sitta och messa med "ngn" extremt mkt, och till slut fick han tag i min telefon och konstaterade att denne "ngn" i själva verket heter Pontus, och vi hade en lite "privat" konversation, haha, så han skrek över hela huset: 
"ÅH vem är PONTUS då?!" men det verka som bara Tess hörde det så...

Jag: Så... VEM ÄR PONTUS DÅ?!!!

Em: haha en kompis ^^ eller a en flört^^

Jag: ..en "flört"?

Em: öm, har inget att tillägga..

Jag:   +Då måste han dö+

Em: Varför det? Han är ju världens snällaste.. snyggaste! Underbaraste! Roligaste! Fan, håll käften Em, du säger för mkt!! Suck! Säg inget to Mumin än bara.. LOVA! hon kommer säkert sabba.. you know her..

Jag: +RIP+

Em: Vadå rip?

Jag: Rest In Peace.... suck! Det står på engelska gravstenar.. (Vila i Frid typ...) och vi får hoppas att han gör det.. efter att Mumin fått tag i han.

Em: Sluta..

Jag: Mohahahahaaaaa!

Em: Du är ju fan värre en henne xP

Jag: Hur mkt e han värd?

Em: Haha! Vadå värd?

Jag: Pengar mot tystnad...  Vad får du i veckopeng?

Em: Haha fan ge dej..  får ingen veckopeng, suck!

Jag: Jag tar det du har.. ;) Nu måste ja zova.. behöver min skönhetssömn.. Go natt!

Em: Aha jag  med, men först ska jag terrorizera snygging, på telefonen! haha Bad night!

Jag:   ..fucker.

Em: Fuck off you fucking fuck!

Jag: ..moget.

Em: Haha ska du säga! Mohahaha!

Jag: Less is more.. men det förstår nog inte du som e en pannbiff och allt! Pannbiff! Pannbiff! Pannbiff!

Em: hm... vad rolig du är ^^ var det det bästa du kundne komam på vet du vförssten såg en bil som hadde regskuylt som det stog gimli på ^^

Jag: E du full?

Em: mahaha mjo aja... du nu ska jag lyssna klart på dragonforce haah xP, sedan ringa ett (misstänker ) lååångt samtal, sedan sova, gå upp, skola, gitarrlektion, kasnek iväg hem till "anonym"

Jag: Du e fan full, men lycka till med det.  .."Kasnek"?  ..Herregud.
Från Sveriges framsida, ända till gnällträsket:
Natti natti!

Em: MAHAHAHAH!! ni är dom som blir mest retade i hela landet!!!

Jag: Make that: Världen. Men det är bara för att alla e avundsjuka.  Sthlm i mitt hjääärta!

Em: Haha Östergotland/Södermaland i mitt hjääääärta!

Jag: ..så gulligt..

Em: hehepå lördagnatt ska jag gå spökvandring på ett av södermalands messt hemsökta "slott" ^^ där vi äve repar :-O lite läskigt men a xP ett gammalt mental sjukhus, as löäbbigt haha får hålal mej nära "p" xP godnatt 08:a ^^

Jag: du, drick inge mer nu.. ;)


Kommentarer
Postat av: Annican

RÖKER PANNBIFFEN??!

2008-11-10 @ 12:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0