Mr Fucker

Jag kan bli så satans arg på Johnny!! Det behöver egentligen inte va ngt särskilt, men han retar mig så otroligt!!!

Idag var jag helt galen på honom för en småsak.. jag tänkte att jag skulle locka med sex och sedan begå mord i ett listigt bakhåll..
(åh sweet!!)

Men när själva mord akten är över skulle jag nog sakna den lilla fuckern trots allt.. för hur jävlig och  dum han än må va ibland.. så e han ju rätt gullig för det mesta.


Men om nu Mr Fucker avlider på ett mystiskt sätt, låt oss säga genom en "olycka" så ska väll den sörjande änkan utrycka sin sorg på ngt sätt?

Jag skulle göra en klassisk film, "Så minns vi Fucker" ..

Okej, jag har redan gjort en. Kalla det framförhållning, men idag var det nära. Det enda som hindrar mig är brist på alibi. Det skulle inte ta CSI 2 sek att haja vem den skyldiga är.

-Hur kom arseniken in i snusdosan? Det var du som inhandlade, förvarade och sedan försöktegöra dig av med dosan..

(eller)

- Det är fysiskt omöjligt att kväva sig själv genom att föra huvudet upp i ändtarmen, var befann du dig kl 14,00 i eftermiddags?


Om vi låtsas att lilla Fucker hade gått in i ljuset i eftermiddags, och jag mot förmodan undkommit lagens långa arm. Då skulle jag släppa denna lilla film som en hyllning till min livskamrat:

Mr. Fucker.

     

 

Kommentarer
Postat av: oskar

haha :)

2008-11-19 @ 22:44:55
URL: http://oskarb.blogg.se/
Postat av: Anmol

sv: mm, och gissa vilka som utför könsstympningen ? jo kvinnorna!

2008-11-20 @ 18:36:20
URL: http://anmols.blogg.se/
Postat av: Malin

hehehe saknade en bild dock........ när han satt utanför vår altandörr när vi kolla på fotboll!!!

2008-11-20 @ 19:30:15
URL: http://fmmattsson.blogg.se/
Postat av: Sara

men gud så hemskt :-P



Ja visst är hon go lilla brorsdottern, och visst kan man bli lite trött på karlar :-P

2008-11-20 @ 19:44:15
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: -CHRIS-

Haha, jo jag hängde med ;) haha



Anledningen till att jag frågade var för att en bekant tydligen skulle röka gräs... Han sa att man kan jämföra det med att ladda ner musik olagligt, och att det inte var det minsta farligt och alltså helt okej!



Jag tänkte, visst... Så kan man också tänka... Ville bara kolla hur andra såg på saken!

2008-11-20 @ 21:00:56
URL: http://chrislondon.blogg.se/
Postat av: Annican

Tänk att jag har bott under samma tak som den där otroligt sexiga snorklaren... Gosh!

2008-11-20 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0