En tisdag i bilder..

Ok, jag har haft lite skrivkramp i några dar... det är lite svårt att hinna med också..

Så idag lägger jag upp "min dag" i bilder.

Kan tyvärr inte lägga in ngt från jobbet eftersom vi har tystnadsplikt.. så det är ett glapp mellan 07-15.


                                   
Först gäller badrummet.. sedan packa Neas grejjer till skolan (litar inte en sek på Johnny!!!) sedan iPoden &.. Mig!
Redo att gå ut i höstrusket.

            
Skithöst/vinter... sätter mig i bilen.. åker.

         
..Yey! ..körde inte över nån! Dags att ringa & väcka Johnny & in i hissen!
Jobb, jobb & jobb...

(När jag slutade kl 15 åkte jag & hämta Nea, då bara glömde jag bort mitt projekt.. och tog inga bilder alls!
Men jag kom på det inne på Coop igen..)

        
Nea hitta raka vägen till leksaksavdelningen som vanligt.. suck! 
Sen kom vi inte på ngn mat vi var sugna på, så det blir te och mackor ístället. Toppenmat för växande 6- åringar, lovar!
(Fast ni som äter fiskpinnar och pulvermos ska bara va tysta.)
När vi kom ut till bilen hade det immat igen.. bilskrälle! Nea skyltar med dagens vinst i tjatning...

   
..äntligen hemma! Sätter mig vid guldklimpen och bloggar...
(Återkommer senare med resten av kvällen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0