..det blir bara värre..

Jag pratade ju tidigare om att jag är en sån där person som råkar ut för sjuka saker.. Nu måste jag nog erkänna att det finns människor som sitter runt om i landet och säger samma sak.. tack vare mig.

En av dom stackarna är en man som tillbringade sin semester i Macrigialos, Kreta, våren 2005.

Johnny, (min sambo och pappa till min dotter) hade roat sig med att dra ner mina bikini trosor i polen så att min röv blev delvis blottad. Skitkul. Men han skulle få tillbax!

Så jag tog en badring och min dotter (hon var 2 år) och gick ner i polen. Stoppade ner barnet i ringen och började busa med henne. Tänkte att snart kommer han efter, då tar jag honom..

Men snart glömde jag bort hämnden och var helt inne i "snurra badring" och njuta av kiknande barnskratt, så när han kommer där simmandes under vattenytan precis bredvid mig så agerar jag bara.

Tar ett stadigt tag om hans midja och kicklar honom "barra! barra!" Sen drar jag i bad shortsen allt vad jag kan neråt! Tjoho! Vilken blek liten rumpa vi har här då!!

..nu kommer det.. Det va ju såklart inte Johnny.

Killen fortsatte simma under vattnet i en rasande fart till andra sidan polen, jag slet tag i Nea och försökte låtsas som ingenting och Johnny står några meter bort och kan knappt andas för han skrattar så mycket!

"Haa! haa! haa! ..du.. haa! haa! ..han.. haa! haa! haa!"

Jag sjönk ner i vattnet och blundade.. "Varför ALLTID jag?"


Kommentarer
Postat av: Louise

förlåt.. sitter här och skrattar! men vad hemskt det måste ha varit just då! fasiken! men om det kan vara till nån tröst.. jag är precis likadan :P Hoppas du får en trevlig kväll!

2008-11-05 @ 20:24:36
URL: http://theoman.blogg.se/
Postat av: Emmi

jag.... aaaaaah..... jag är inte släkt med henne den där jag vet inte vad jag ska kalla henne, jag lovar vet verkligen inte vem hon är, ennu mindres sysster med henne! JAG SVÄR , hjälp mej varför har jag fått en sådan där syrra suck... (sitter och asgarvar mej till döds, och hoppas att jag alldrig ska behöva vara emd om när du gör liknande saker ;) )

2008-11-05 @ 22:02:59
Postat av: Camilla E

Denna historia är alltid lika kul att höra. haha, du är bara för pinsam!

2008-11-06 @ 11:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0