Perkele! (stavat rätt?)

Helsinki citi poy! Helsinki citi poy! La, la, laaaaa!!! Jävla Daniel... Jag går runt och sjunger för glatta livet på finsk gaypop!!!

Fast jag kan inte finska, så jag hittar på lite i verserna, sen klämmer jag i ordentligt i refrängen: Helsinki citi poy!! Helsinki citi poy!!

Nea undra vad jag sjöng på, så jag visa henne videon. Hon tyckte pojken hade fint läppglans.


Idag ska här bakas!! Johnny är portad. Han får ta pepparkakshuset senare, bara det inte blir ett utedass igen..

Senare ikväll ska vi på glöggkväll hemma hos goda vänner!


C U!!


www.danielfagerholm.webblogg.se (här kan du se videon!)

Kommentarer
Postat av: Katja

Det är stavat helt rätt :)

2008-12-12 @ 08:21:58
URL: http://svartaenglan.blogg.se/
Postat av: Katja

SV: Haha,känns skönt att jag inte är det ända som tvingar ut mig själv när man knappt hunnit reagera över att man vaknat.Ja låten på min blogg,den har en speceillt betydelse för mig :) Ha en underbar fredag!

2008-12-12 @ 08:41:46
URL: http://svartaenglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0