Nintendo wii!!

Oiiiiii!!!

Vad kul! Vi köpte den till oss själva i julklapp... men när vi kom på att ingen mamma fanns här som sa "ni får vänta till julafton" så dök vi på klappen och spela som galningar. (Underbart att va vuxen och bestämma själv!)


Nea spöa både mig och Johnny i tennis, men när hon stängde in sig på rummet med Adam och ett gäng Barbies så satsa vi på boxning.

Johnny lät mig aldrig prova, så jag blev sur. Men lite fjäsk och varma kyssar senare var jag glad igen. Nu var det min tur!


Tyckte att det va lite svårare än vad det såg ut att vara när Johnny spelade, då visade det sig att Fuckern garderat sig och ställt in en svårare nivå åt mig..  (fast jag fick spö på den lätta med..)

Efter en stund var det Johnnys tur att sura så han sprang in och slängde sig i sängen. Jag spela en stund till men tänkte att det är ju dumt att inte ta tillfället i akt, så jag hiva kontrollerna och sprang efter. Men han var svettig efter boxningen så jag avbröt porr planerna.


Idag ska jag fortsätta julpyntandet. Kan lägga upp lite bilder senare så får ni se!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

haha härligt!

2008-12-02 @ 12:38:31
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Annican

FAAAN vad jag är avis!!

2008-12-02 @ 18:26:08
Postat av: Daniel

Härligt, spela i frid nu!

2008-12-02 @ 20:26:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: virpi

Visst är det hysteriskt kul!

Var nere i Ullared för en månad sen o köpte guitarr hero till...tänkte att det skulle bli en julklapp...

attans..rev upp skiten direkt till ungarnas (o min

förstjusning)Jätteroligt! //Virpi

2008-12-02 @ 22:02:19
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Emmii

nawe är JÄÄDRANS avis på dej nu ^^ (kanske kommer lite tidigare, kan nog alltid skolka dom 2 sissta veckorna xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0