Jokks blåbärsjos tack!

Tänk vad det är hemskt att va magsjuk!

Det kommer liksom till en punkt, när man börjar äta sånt som man tror är skönast att få upp igen..

Jag menar, man spyr, sedan går det en stund, man känner sig bättre och tänker att jag borde ju äta någonting... tar en skorpa, minuterna passerar, illamåendet kommer tillbaka och ja. Ni vet nog fortsättningen...


Så vad är skönast att få upp igen?

Skorpor är INTE rätt svar. Det va inte alls trevligt. Clementiner är inte heller så kul. Som varm apelsinjos med klumpar. Jag spydde nog igen bara för att det va så vidrigt..

Sallad är nog värst av allt! Jag tänker inte gå in på detaljerna, med fy böveln vad hemskt det va!!! Yack..

Blåbärsjos däremot var helt ok. Det är flytande, så det går fort, det smaka fortfarande blåbär och inte så mkt spya + att det är bra för tarmarna med blåbär!

Min rekommendation till alla spysjuka därute:

Jokks blåbärsjos. Mums!

Nej, nu ska jag kolla på mera filmer. Lite härligt är det att va sjuk nu när det vänder!


..mår ni också illa nu? Så synd.


Kommentarer
Postat av: virpi

Vatten funkar definitivt att spy upp när man är magsjuk.

Alkohol funkar när man är bakfull.

Men inget smakar bra......:)

//Virpi

2008-12-09 @ 22:43:43
URL: http://virpi.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh din stackare. Krya på dig.

2008-12-10 @ 10:53:46
URL: http://purpelangel.blogg.se/
Postat av: anna

ät inte pommes. det kommer upp så bajskorvar när man spyr. RIKTIGT vidrigt.

2008-12-10 @ 15:25:29
URL: http://annamupp.blogg.se/
Postat av: Annican

Åh vad hemskt med pommes-bajs-kräks! Påminner om när jag blev matförgiftad av en veggiemeny på frasses...



Ät frysta blåbär annars, det hinner magen bearbeta lite innan man måste kräkas igen. Jag menar, om man sveper ett glas blåbärsoppa får ju magen en chock!



Drick INTE cola! Socker gör bara saken värre.

2008-12-10 @ 15:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0